The potential of mixed-method social network analysis for studying interaction between agency and structure in education
- Autor(en)
- Natasa Pantic, Jasperina Brouwer, Laura Thomas, Dominik Froehlich
- Organisation(en)
- Institut für Praktische Theologie, Institut für Bildungswissenschaft, Institut für Lehrer*innenbildung
- Externe Organisation(en)
- University of Edinburgh, University of Groningen, Ghent University Hospital
- Journal
- International journal of research & method in education
- Band
- 46
- Seiten
- 187-199
- Anzahl der Seiten
- 13
- ISSN
- 1743-727X
- DOI
- https://doi.org/10.1080/1743727X.2022.2094361
- Publikationsdatum
- 2022
- Peer-reviewed
- Ja
- ÖFOS 2012
- 503001 Allgemeine Pädagogik
- Schlagwörter
- ASJC Scopus Sachgebiete
- Education
- Link zum Portal
- https://ucrisportal.univie.ac.at/de/publications/the-potential-of-mixedmethod-social-network-analysis-for-studying-interaction-between-agency-and-structure-in-education(f355ee43-4fb6-4971-a79c-9ed5a2828fa4).html