The potential of mixed-method social network analysis for studying interaction between agency and structure in education

Autor(en)
Natasa Pantic, Jasperina Brouwer, Laura Thomas, Dominik Froehlich
Organisation(en)
Institut für Praktische Theologie, Institut für Bildungswissenschaft, Institut für Lehrer*innenbildung
Externe Organisation(en)
University of Edinburgh, University of Groningen, Ghent University Hospital
Journal
International journal of research & method in education
Band
46
Seiten
187-199
Anzahl der Seiten
13
ISSN
1743-727X
DOI
https://doi.org/10.1080/1743727X.2022.2094361
Publikationsdatum
2022
Peer-reviewed
Ja
ÖFOS 2012
503001 Allgemeine Pädagogik
Schlagwörter
ASJC Scopus Sachgebiete
Education
Link zum Portal
https://ucrisportal.univie.ac.at/de/publications/the-potential-of-mixedmethod-social-network-analysis-for-studying-interaction-between-agency-and-structure-in-education(f355ee43-4fb6-4971-a79c-9ed5a2828fa4).html